.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ظرفیت رسانه ای مازندران مطلوب است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه استان از ظرفیت رسانه‌ای مطلوبی برخوردار است، گفت: این ظرفیت باید ساماندهی شده و به توسعه استان کمک کند.

به گزارش شمال نیوز، احد جاودانی صبح چهارشنبه در نشست با فرماندار ساری در فرمانداری با تاکید بر اجرای برنامه‌های فاخر فرهنگی که مورد نظر فرماندار ساری است، اظهار کرد: رویکرد و سیاست‌های ارشاد به سمت برنامه‌های فاخر است.

وی بابیان اینکه توجه به سرمایه فرهنگی، هنری و اجتماعی استان از برنامه‌های ارشاد است، افزود: سعی کرده‌ایم در حد توان در این زمینه کار کنیم و قدردان سرمایه‌های استان باشیم.

این مسئول گفت: رویکرد دولت هم اعتدال در زمینه‌های مختلف است و تلاش داریم با رویکرد اعتدالی، مجری برنامه‌های وزارت ارشاد و دولت باشیم.

احمد حسین زادگان فرماندار ساری نیز بابیان اشاره به اینکه مرکز مازندران از سرمایه‌های اجتماعی، فرهنگی و هنری بسیاری برخوردار است گفت: این سطح از سرمایه‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری نیازمند توجه ویژه است وبه همین منظور خواستار توجه بیشتر در تخصیص بودجه و توزیع امکانات در حد ظرفیت مرکز استان هستیم.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه دغدغه اهالی فرهنگ و هنر، موردتوجه قرار گیرد، گفت: برنامه‌های فاخر فرهنگی متناسب با شأن مرکز استان برگزار شود و فرمانداری هم در این زمینه یاریگر ارشاد است.

این مسئول بابیان اینکه رسانه‌های مختلفی در سطح شهرستان ساری مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: تشویق رسانه‌های تولید محور باعث ترغیب دیگر رسانه‌ها به تولید محتوایی می‌شود که در خدمت توسعه هر منطقه باشد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.